poniedziałek, 16 marca 2015

LBA

Zostałam nominowana przez autorkę bloga http://rossbossandlove.blogspot.com/ którą serdecznie pozdrawiam

1. Jak poznałaś/eś R5?

Było to przed wakacjami w 2013 roku. Była u mnie tego dnia moja najlepsza przyjaciółka i oglądałyśmy DC. Doszłyśmy wspólnie do wniosku, że Ross jest naprawdę bardzo fajny. Podobał mi się pewien chłopak i wtedy zrobił coś przez co było mi przykro (nie pamiętam już co dokładnie). Wieczorem pisałam z tą przyjaciółką na tt i wysłała mi zdjęcie Ross'a i podpisała "On nie chciałby żebyś się smuciła" To dziwne, że do tej pory to pamiętam. Pamiętam nawet jakie to było zdjęcie, ale teraz nie mogę go znaleźć. Dobra, wracamy do historii. Więc kiedy dostałam od niej to zdjęcie zaczęłam przeszukiwać Tumblr, żeby też jej coś wysłać i wtedy od gifa do gifa zorientowałam się, że ten blondasek ma zespół. Pierwsze na co natrafiłam wpisując na YT R5 to Pass me by. Tak mi się ta piosenka spodobała, że słuchałam jej w kółko, w kółko i znowu przez prawie całą noc. Potem zaczęłam słuchać R5 coraz częściej i to już chyba cała historia. Stałam się fanką przez jedną noc i jestem nią do teraz. 
2. Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu? 

Bez okularów! Teoretycznie nic by się nie stało gdybym ich nie włożyła, ale naprawdę je lubię i moim zdaniem wyglądam lepiej w nich niż bez nich.
3. Masz jakieś fobie?

W sumie chyba najbardziej boję się utraty przyjaciół albo, że kiedyś moi rodzice nie wrócą do domu, ale to chyba nie jest fobia
4. Kiedy masz urodziny?

13 maja będę hot 16
5. Ulubiony rodzaj muzyki?

Nie mam. Słucham prawie wszystkiego
6. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?

Prawdę mówiąc wciąż z przyjaciółmi bawimy się czasem jak dzieci, ale jeśli chodzi o zabawę z dzieciństwa to najbardziej lubiłam się bawić sama ze sobą. Wymyślałam sobie różne historię i po prostu się bawiłam. Nikt mi do tej zabawy nie był potrzebny bo wtedy nie robiliby tego co mam w głowie XD. Posługiwałam się wyłącznie wyobraźnią. Wstyd się przyznać, ale czasem nadal to robię, kiedy piszę. Jak siedzę sama w pokoju i akurat staram się napisać rozdział to często gadam sama do siebie i... Jakoś wychodzi...XD hahaha wiem, to się leczy.
7. O której zwykle chodzisz spać? 
Około północy
8. Czego nie lubisz w ludziach?

 Na ten temat mogę napisać rozprawkę, ale chyba najbardziej denerwuje mnie ludzka głupota. Nienawidzę pustych plastikowych ludzi, którzy starają się być kimś kim nie są przez co już nie pamiętają kim naprawdę są. Zdarza się to zwłaszcza u dziewczyn. Pewnie dlatego mam tylko jedną przyjaciółkę, ale za to bardzo dużo przyjaciół. Chyba widać to nawet po Cassidy, która jest chyba przynajmniej w połowie odzwierciedleniem mnie ;)
9. Jaki jest ostatni wysłany przez Ciebie sms? 

"Marcin, idziemy dzisiaj na gorzkie żale???" Hahaha
10. Najgorszy przedmiot w szkole?

Chemia i Geografia!!!!! Zabijcie to zanim złoży jaja!!!!
11. Ile masz lat?
Prawie 16!!! Hot 16!!!

No i koniec :) Dziękówa za nominację


Ja nominuję:

W sumie... To trzeba nominować? Bo ja nie mam kogo XD Peszek...
ILY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz